26 Ocak 2016 Salı

Türkiye’nin En Beğenilen Online Alışveriş siteleri

Şüphesiz online alışveriş siteleri denildiğinde çoğumuzun aklına Hepsiburada.com ve
Gittigidiyor.com geliyor.
ikisini de ayrı ayrı ele alacak olursak ;


Hepsiburada.com dünyada çok az başarılı örneği olan; sürekliliğe, her geçen gün artan ürün alternatifi ile ürün çeşitliliğine ve hayati kolaylaştırmaya dayanan bir is modeline sahip. Bu iş modelini sağlıklı ve sürdürülebilir. Tek çeşit ürün veya hizmet sunmak ya da sınırlı zamanda belli sayıda ürünü tüketicinin beğenisine sunmak yerine sürdürülebilir, full fiyatlı ve müşteri memnuniyetine yönelik olarak her gün geliştirdikleri bu iş modelini başarılı olarak devam ettirmeye çalışıyorlar. Bu kadar büyük bir operasyonu yürütmek deneyim ve sistem bütünlüğü gerektiriyor. Türkiye’nin lider e-ticaret platformu olmanın avantajını kullanıyorlar. İsin sırrı alınan siparişin yüzde 65’i aynı gün depodan çıkıyor olmasından geçiyor.


GittiGidiyor ise  bugün 10 milyonun üzerinde üyesi bulunuyor. Üye sayısı 2013 yılında bir önceki yıla göre yüzde 23 artırırken, yeni üye sayısında yüzde 63’lük bir artış sağladı. 2014 Ocak-Şubat ortalamalarına bakıldığında aylık ziyaret sayısı 27,5 milyon, ortalama tekil ziyaretçi sayısı ise 13,3 milyon civarında olduğunu görülüyor. Güven, başarıda önemli faktör. GittiGidiyor’un 2001 yılında keşfedip geliştirdiği Sıfır Risk Sistemi, internetten alışverişi daha keyifli ve güvenli kılan bir ödeme-onay sistemi sunuyor. Sıfır Risk Sistemi sayesinde internetten dokunarak alışveriş yapabiliyor. Gerek yeni, gerekse ikinci el ürünlerde, önce ürünü teslim alıp görüyorsunuz. Sizin onayınızdan sonra ise paranız aktarılıyor. GittiGidiyor’un bir de müşteri hizmetleri modeli var. Tüm mobil platformlarda alışveriş imkanı sunuyor olmaları da kullanıcıların onlara ulaşmasını kolaylaştırıyor. iPhone ve Android telefon uygulamaları, Android tablet ve iPad uygulaması ve mobil site ile GittiGidiyor’a her an her yerden ulaşmak mümkün oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder